Kvittering – Refinansiering med sikkerhet i bolig

Takk for din søknad

Hva skjer videre? 
Vi vil i løpet av kort tid ta kontakt med deg for å den beste løsningen for din situasjon. Dersom du ikke hører fra oss innen 48 timer, har vi mest sannsynlig ringt deg uten å få svar. Det er da fint om du ringer oss tilbake.

For at vi skal kunne behandle søknaden din trenger vi:

  • 3 siste lønnsslipper
  • Skattemelding for 2018 
  • Utskrift fra Gjeldsregisteret 

Merk at vi ikke kan behandle din søknad før vi har fått tilsendt dokumentasjon.

Ønsker du å snakke med oss kan du når som helst nå oss på telefon 46973929.

Slik finner du dine 3 siste lønnsslipper: 
Lønnsslippene dine får du tilsendt hver måned av din arbeidsgiver, enten på e-post eller i en applikasjon. Kontakt arbeidsgiveren din om du er usikker.

Om du ikke har en elektronisk versjon av lønnslippen kan du ta bilde av den og legge den ved. 

Dersom du får støtte fra NAV, må du logge deg inn på Ditt Nav og deretter gå til “Min innboks”.


Slik finner du skattemelding for 2018: 

Skattemeldingen din finner du ved å logge deg inn på Altinn.no. 

Når du er innlogget, velg “Innboks” – “Melding: Skattemelding 2018” – “Last ned”. 

NB! Merk at vi trenger skattemelding og ikke skatteoppgjør. 

 

Slik finner du utskrift fra Gjeldsregisteret: 
Du kan logge deg inn på Gjeldsregisteret.  

Velg “Last ned rapport”.

Trenger du hjelp? 
Ring oss på 401 95 555.

Du kan laste opp dokumentene her: 

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.
Click or drag a file to this area to upload.
Click or drag a file to this area to upload.

Ønsker du å laste opp dokumentene senere?
Vi har sendt deg en e-post og en sms med en link der du enkelt kan laste opp nødvendige dokumenter om du vil fortsette senere.

Du kan også sende dokumentene som et vedlegg på e-post til post@betalmindre.no.

Husk at jo raskere vi mottar dokumentasjon, jo raskere får vi behandlet din søknad. 

Nyttige verktøy: 
– Hvordan laste ned filer